پیش فاکتور دریافت فایل
طرح توجیهی فروشگاه زنجیره ای-طرح توجیهی فروشگاه مواد غذایی
5279
13,000 تومان
.zip
619 کیلوبایت
توضیحات:
فروشگاه زنجیره‌ای
اگر تاکنون از فروشگاه‌های زنجیره‌ای خرید کرده باشید قطعاً زرق‌وبرق فروشگاه، تنوع اجناس، سهولت در خرید و تجمع هر آنچه شما نیاز دارید در یک مکان، شمارا به مشتری دائم فروشگاه تبدیل خواهد کرد
پس از خرید از فروشگاه حتماً متوجه اجناس اضافی که در سبد شما قرارگرفته‌اند هم شده‌اید اما به دلیل تخفیف مناسبی که روی اجناس گرفته‌اید احتمالاً ناراضی هم به نظر نمی‌رسید
فروشگاه زنجیره ای
طرح توجیهی فروشگاه زنجیره ای
ایده راه‌اندازی یک فروشگاه بزرگ یا زنجیره‌ای فکر بسیار جالبی است چراکه هم به شبکه توزیع کالا کمک می‌کند و هم فاصله مشتری تا کارخانه را کم می‌کند و از همه مهم‌تر اجناس به‌صورت متمرکز در یک مرکز خرید به مشتریان عرضه می‌شود.
در این طرح برآورد هزینه‌ها و نیروی انسانی و مواد اولیه و درصد سود و ... یک فروشگاه به‌عنوان نمونه محاسبه‌شده است و به نحوه مدیریت و ارتباط میان فروشگاه‌ها اشاره‌ای نشده است.
طرح توجیهی فروشگاه مواد غذایی
طرح توجیهی فروشگاه زنجیره ای
برای احداث یک شعبه از فروشگاه‌های زنجیره‌ای بسته به مکان فروشگاه و مقدار اجناس آن به سرمایه‌ای بین 4.5 میلیارد تومان تا 10 میلیارد تومان و حداقل 30 نفر نیروی انسانی نیاز دارید

آخرین ویرایش طرح مربوط به سال 1396 است

دلیل عمده تأسیس فروشگاه‌های زنجیره‌ای حاشیه سود بالای آن‌هاست
مدیریت یک فروشگاه بزرگ و زنجیره‌ای کار نسبتاً مشکلی است و برای اداره چنین فروشگاه‌هایی باید از چند نفر نیروی متخصص بهره برد
مزایای یک فروشگاه زنجیره‌ای برای شما به‌عنوان یک کارآفرین چیست؟
فروشگاه‌های زنجیره‌ای در مقایسه با واحدهای توزیع سنتی و خرده‌فروشی‌ها، دارای خصوصیات و ویژگی‌های چندی هستند كه برخی از آن‌ها عبارت‌اند از:
1 – یك فروشگاه زنجیره‌ای كه از شعب و فروشگاه‌های متعدد تشكیل می‌شود، معمولاً در تمام واحدهایش، كالاهای تجاری یكسانی را می‌فروشد؛
2 – خرید فروشگاه در حجم و مقیاس بالایی بوده، لذا می‌تواند در مقایسه باخردِ فروشی‌های كوچك، كالاها را باقیمت پایین‌تری به فروش رساند؛
3 – فروشگاه‌های زنجیره‌ای از انواع مختلف تمركز كالاها و فعالیت‌های مربوط به آن‌ها بهره می‌برند. تمركز كالاها به چهار گروه به شرح زیر طبقه‌بندی می‌شوند:

الف تمركز افقی: عبارت است از افزایش حجم فروش یك كالای خاص در اثر توسعه شعب فروش (وجود شعب متعدد تحت یك مدیریت واحد)؛
ب تمركز جانبی: عبارت است از تمركز انواع مختلفی از یك نوع كالا در فروشگاه؛‌
ج تمركز عمودی: عبارت است از تمركز وان جام فعالیت‌های عمده‌فروشی در كنار امور خرده‌فروشی كه قیمت تمام‌شده را برای فروشگاه كاهش می‌دهد. نوع دیگر این تمركز، ادغام فعالیت‌های تولیدی و تكمیلی (نظیر بسته‌بندی) است كه به علت گستردگی فعالیت متعدد امور تولیدی تنها در كنار فروشگاه‌های زنجیره‌ای، امکان‌پذیر و مقرون‌به‌صرفه است.
طرح توجیهی فروشگاه زنجیره ای
آخرین ویرایش طرح مربوط به سال 1396 است

تمركز مورب: این تمركز از تجمع فعالیت‌های فرعی ایجاد می‌شود. تبلیغات متمركز، بازرسی، آمارگیری و تحقیقات متمركز مثال‌هایی از این نوع به شمار می‌روند.

هرچند که تأسیس یک فروشگاه بزرگ برای کارآفرینان کاری فوق‌العاده و بزرگ است اما بنا به مقدار سرمایه اولیه و نیاز به نیروی انسانی آموزش‌دیده و تماس مستقیم با خیل مشتریان و تراکنش‌های بالای روزانه، شغلی بسیار پرزحمت و دشوار است که از عهده هرکسی برنمی‌آید. از طرف دیگر سرمایه‌گذاران ترجیح می‌دهند چنین سرمایه‌ای را در قسمت‌های دیگری که دارای ریسک پایین‌تر و زحمت کمتری است به کار برند
به‌هرحال چنانچه مایل به سرمایه‌گذاری در این بخش هستید این طرح می‌تواند به شما کمک کند
شناسنامه طرح

1-عنوان فعاليت:

فروشگاه زنجیره ای

2-ظرفيت :

390000 رکورد موفق در سال

3-مجري طرح:

؟؟؟؟؟؟

4-محل اجرا :

؟؟؟؟؟؟؟؟

5-اشتغال طرح :

35نفر

6-سرمايه ثابت طرح :

57756.81میلیون ریال

7-سرمايه گذاري کل طرح :

89328.40میلیون ریال

8-ميزان زمين طرح :

1000متر مربع

9-ميزان زمين بنا :

2000متر

10-ميزان تسهيلات مورد نياز :

56754.20میلیون ریال

11-نوع تسهيلات :

-

12-نقطه سربه سر جاری  :

45.03%

13-مدت برگشت سرمايه :

3.71سال

14-نرخ بازدهي سرمايه :

21%





























 دانلود رایگان طرح توجیهی فروشگاه مواد غذایی,نمونه طرح توجیهی رایگان,دانلود طرح توجیهی رایگان سال 94,طرح توجیهی رایگان pdf,فرم خام طرح توجیهی,فرم خام طرح توجیهی word,مراحل نوشتن طرح توجیهی,دانلود رایگان فرم خام طرح توجیهی,نمونه طرح توجیهی خدماتی,دانلود  طرح توجیهی فروشگاه مواد غذایی ,

1403/1/31 - تینافایل